Sjuk....

Japp då har man blivit magsjuk, mår dock mycket bättre nu ikväll än vad jag gjort tidigare så ska väl egentligen inte klaga!  Så imorse var det bara ställa klockan på 06 så jag kunde sjuka mig från jobbet, typiskt min sista jobbdag denna veckan!  Men iaf, idag har jag vilat ätit lite fil och shoppat en massa på nätet, det bästa med att vara sjuk ;) Köpt hem lite träningssaker och massa hår produkter, har ju äntligen fått långt hår :)  Imorn så hoppas jag på att jag mår prima igen, antagligen gör jag det då jag sällan är sjuk mer är en dag åt gången så imorn är det då isf back to the gym!   Nu ska jag kolla lite supernatural, min nya besatthet ;)  Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0