lyckan här i Lund!

måste bara säga att jag trivs bättre och bättre här nere, börjat lära känna en massa och vi har så kul ihop på jobbet! känner verkligen att det bästa jag kunde göra för mig var att flytta ner hit.

Fredagen hemma hos ninni var så jävla kul! vi drack en massa och spela spel och skrek, alla har starka röster och alla ville få sitt sagt, så kul! haha. sen runt 12 tog vi taxi in till malmö där vi var på två ställen, och måste säga att det var länge sen jag dansade så mycket. hade dessutom mina nya högklackade skor, men dom var grymt sköna! var väl hemma runt 5 på morgonen, Vera och fredde slagga på våran soffa!

blev väckt sisådär vid 9 på lördags morgonen då elias hade svårt och andas eftersom han var så förkyld. så efter 3 dagar med smärta så tyckte han att en lördagmorgon när jag är bakis så ville han äntligen lyssna på mig och åka till akuten! så vi var där vid typ halv 10 och var hemma vid 3 typ, elias var så duktig så! så resten av helgen vart lugn och nu i veckan jobbar jag 6 av 7 och nästan lika så nästa vecka! Yeeey cash is king! nu ska jag göra frulle, hej!

bebis harry, ses snart! ♥

yes, It's friday!

Idag är det jobb 11-15 som gäller, skönt med ett kort pass! iaf på en fredag! Ska strax gå till bussen tänkte jag! brukar cykla men idag tog elias cykeln då han skulle ha sin tenta nära där vi bor! Idag senare efter jobbet tänkte jag gå på bolaget, sen hem fixa mig och äta lite mat med mannen! sen bär det av till ninni i staffanstorp för förfest sedan drar vi vidare och gör mamlö! kommer bli en kanon fredag! Ha en bra helg alla!! OCH ETT STORT GRATTIS TILL BÄSTAVÄN MADDE SOM TAGIT KÖRKORT, DU ÄR BÄST!!

har väntat så länge. snart är det väl min tur?

god morgon!
Har nyss vaknat så ligger fortfarande i sängen! gick upp för en stund sen och slängde in en omgång tvätt bara, så kan jag chilla med datan medans den är igång! Ledig idag med så jag hade tänkt att gå ut och ta ett löparpass sen ska jag nog inte göra mer. kanske kolla runt lite på nätet och shoppa men vi får se! ;) Nu blir det DH så länge. Puss

underbara mamma.

Helgen vart kanon då när mamma var här! mötte upp mamma kl.4 vid tågstationen i lördags, såg mamma från långt håll med hennes blonda lockiga hår. spelar ingen roll att hon är kort håret går inte att missa! haha. sen gick vi och tog en fika på espresso house, satt och prata en lång stund innan vi gick mot ica och handlade! åkte hem till mig och elias, dom tog en öl sen fixade vi till oss för att ta bussen ner på stan för att ut och äta! maten var dock inte den bästa, men klockan var ju iofs 8 när vi kom ner på stan så det var fullt på nästan alla restauranger! efter maten gick vi sedan vidare för att några glas öl och snacka lite skit! var väl hemma runt halv 1 typ!

På söndagen åkte mamma och jag ut till nova där vårat stora köpcentrum ligger, vi var där i nästan 5 timmar och ändå kom vi inte hem med så mycket! jag har dock blivit så himla kräsen, förut köpte jag nästan vad som helst och så ångrade man sig alltid senare! sen på kvällen vart det god mat, film och självklart Solsidan! gick väl och la mig vid 2.

På måndagen gick vi upp vid 9, käkade lite frukost tog oss en långpromenad och letade lite klänningar på nätet, ska ju på bröllop i november så tycker det är dags att hitta sig en klänning nu! sen ner på stan för en lång fika, och senare vid 16.55 åkte mamma hem!

det var i princip min helg det, och idag ska jag fixa lite här hemma! tvätta, diska, städa och även sätta upp lite saker jag köpt!

Jag och bästa mamma, I love you!

sjuk!

vart sjuk hela veckan, så har bara varit hemma och tagit det lugnt. känns som att jag kommer hosta upp lungorna snart... jobbade dock i måndags och det var det jobbigaste jag gjort. jobba 11-20 med feber är ingen höjdare. ganska skönt att jag då bara jobbar två dagar denna vecka då jag tagit ledigt i helgen då min mamma kommer på besök! jag längtar så!!! :) nu idag så tvättar jag sen blir det massa DH som jag bestämt att kolla om, det är så bra!! nej nu blir det en massa The och DH! Puss