Motivation

Har äntligen kommit igång med träning igen, innan var det mer promenader/intervaller osv nu har jag faktsikt skaffat mig ett gymkort!  Har tänkt mig att bygga lite muskler, tycker det är fint med kurvor om det är tränat så nu är det dags att forma så man blir tränad och kvinnlig på samma gång. Så idag blev det 6km powerwalk och ikväll blir det att dra till gymmet och lyfta lite vikter och träna mage. Så nu hoppas jag bara på att detta går min väg och att jag inte ger upp, är ganska duktig på det ;)  Nu ska jag tvätta och städa innan Fredrik kommer hem för då blir det gymmet! Puss
  
           
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marre

Kör bara kör :)

2014-10-17 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0