Tillbaka där allt började.

Ja, det var typ hundra år sedan jag var inne här. Känns nästan som att man aldrig har tid. Allt man numera gör är att jobba, jobba och sedan ha lite ledig tid för massa skoj. Har flyttat tillbaka till Lund från Malmö där jag bodde i ca. 1år. Trivdes riktigt bra där, dock så är det lite drygt att pendla till jobbet i Lund så därför är man nu tillbaka här igen, i fina Lund. 
Det var verkligen Lund som förändrade mig på så många sett. Har blivit så mycket starkare som person efter flyttet ner hit, fick liksom ett helt nytt liv. Finns så många fördelar jag skulle kunna ta upp med att flytta från sin lilla håla där man bott i 20 år, men det skulle ta alldeles för lång tid.Hade iaf tänkt att bli lite mer aktiv här så många av ni gamla vänner, kollegor och ni som inte gillade mig ska kunna snoka lite i mitt liv. Ja det är faktiskt ganska skönt att skriva av sig ibland och att få dela med sig lite av sina tankar osv. Hade dock inte bara tänkt att dela med mig om massa strunt utan en massa annat också som jag tycker om i vardagen.
Nu tänkte jag ta mig ett till glas vin och kolla lite på tv, då jag äntligen har fått den att fungera!! (sladden hade åkt ut) var lite lat med att kolla det först hehe.
Hoppas ni alla haft en bra lucia! 
 
 
 
Ha deee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0