shit happens when you party naked

Min födelsedags helg vart helt kanon! Var ut på restaurang och käka på fredagen plus bio. Såg "The great Gatsby" riktigt bra film! Sen på lördagen drog jag hem till Alicia där vi grillade och åt god mat. Tillbringade kvällen i hennes uterum som dom har med vänner, vart dock en tidig hemgång för mig då det vart lite väl mycke alkohol med det gör mig inget! ;)  
Denna veckan är det endast jobb på schemat! Men som sagt, jag älskar mitt jobb så det gör inget för mig! :)  
Nu tänkte jag ta på ett avsnitt utav O.C som jag börjat kolla om sen blir det sova då jag jobbar 11-21 imorn! Puss
 
Denna veckan hittills, DJ och jag åkte till långa bryggan i Bjärred så himla fint! Skåne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0