Enjoy every moment

var typ hundra år sen jag skrev nått här, tänkte det kunde vara dags!  Det har hänt sjukt mycke den senaste tiden!  mycke jobb, festande med vänner, fika mys och även maxskolan som var nu mån-ons i sthlm. det var de roligaste jag vart med om hittills! träffade sjukt underbara nya vänner från olika delar av sverige och även norge!  speciellt Julia och Martin, underbara människor!  vi hade "skola" mellan 8-18, det var mycket givande och han som höll i det Jonas han var grym! sen på kvällarna vart det god mat och massa chill på hotellet! jag julia och martin hade lite egna äventyr, nått jag alltid kommer minnas!  
 
Nu imorn är det jobb som gäller, ska bli underbart!  livet just nu kan inte bli så mycket bättre! känner sån lycka inom mig!   Puss på livet.  ♥
 
Underbara Maxare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0