Bitter!

Helgen vart lugn, jobbade fredag och lördag! var dock inte min bästa helg, har ju inte haft turen på min sida direkt den senaste tiden! I lördags så glömde jag helt bort att det var lördag så sotd och vänta på bussen och sen slog det mig att bussen inte alls skulle komma då jag trodde! det var ju helg så den går inte lika som på vardagar! så sprang in och kollade snabbt när nästa buss på stan skulle gå så jag skulle komma i tid till jobbet! så tog cykeln ner på stan och hann bussen precis! var så stressad så ställde cykeln vid ett träd och låste fast den runt ett galler som finns där! när jag sedan slutade vid 4 gick gick till stan för att hämta cykeln och jo vad hade hänt, NÅN jävel hade snott min nya cykel som jag fick när jag fyllde år i maj! Vart så sjukt arg, länge sen jag varit så arg! Har liksom nästan en mil till jobbet och tänker fan inte ta bussen varje dag! så nu får jag gå till jobbet, kommer bli kul när man börja 8 på morgonen... nej jag är så jävla arg på den som tog min cykel, vem fan är så jävla pantad och gör så?!

Men iaf, det var min helg det typ! igår var jag och elias ner på stan och käkade lunch. Hittade en kina restaurang med buffé, maten var riktigt god! älskar sådan mat! Och idag har jag städat och nu håller jag på och tvättar! vid 3 ska jag börja gå till jobbet, jobbar 17-22 idag! ser inte fram emot den långa vägen att gå, men finns inte så mycket jag kan göra åt saken! tänker fan inte vara lat och ta bussen! Aja, det var min helg iaf! nu räknar jag ner dagarna tills min Mamma ska komma och hälsa på! 3 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0