underbara mamma.

Helgen vart kanon då när mamma var här! mötte upp mamma kl.4 vid tågstationen i lördags, såg mamma från långt håll med hennes blonda lockiga hår. spelar ingen roll att hon är kort håret går inte att missa! haha. sen gick vi och tog en fika på espresso house, satt och prata en lång stund innan vi gick mot ica och handlade! åkte hem till mig och elias, dom tog en öl sen fixade vi till oss för att ta bussen ner på stan för att ut och äta! maten var dock inte den bästa, men klockan var ju iofs 8 när vi kom ner på stan så det var fullt på nästan alla restauranger! efter maten gick vi sedan vidare för att några glas öl och snacka lite skit! var väl hemma runt halv 1 typ!

På söndagen åkte mamma och jag ut till nova där vårat stora köpcentrum ligger, vi var där i nästan 5 timmar och ändå kom vi inte hem med så mycket! jag har dock blivit så himla kräsen, förut köpte jag nästan vad som helst och så ångrade man sig alltid senare! sen på kvällen vart det god mat, film och självklart Solsidan! gick väl och la mig vid 2.

På måndagen gick vi upp vid 9, käkade lite frukost tog oss en långpromenad och letade lite klänningar på nätet, ska ju på bröllop i november så tycker det är dags att hitta sig en klänning nu! sen ner på stan för en lång fika, och senare vid 16.55 åkte mamma hem!

det var i princip min helg det, och idag ska jag fixa lite här hemma! tvätta, diska, städa och även sätta upp lite saker jag köpt!

 
Jag och bästa mamma, I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0