lyckan här i Lund!

måste bara säga att jag trivs bättre och bättre här nere, börjat lära känna en massa och vi har så kul ihop på jobbet! känner verkligen att det bästa jag kunde göra för mig var att flytta ner hit.

Fredagen hemma hos ninni var så jävla kul! vi drack en massa och spela spel och skrek, alla har starka röster och alla ville få sitt sagt, så kul! haha. sen runt 12 tog vi taxi in till malmö där vi var på två ställen, och måste säga att det var länge sen jag dansade så mycket. hade dessutom mina nya högklackade skor, men dom var grymt sköna! var väl hemma runt 5 på morgonen, Vera och fredde slagga på våran soffa!

blev väckt sisådär vid 9 på lördags morgonen då elias hade svårt och andas eftersom han var så förkyld. så efter 3 dagar med smärta så tyckte han att en lördagmorgon när jag är bakis så ville han äntligen lyssna på mig och åka till akuten! så vi var där vid typ halv 10 och var hemma vid 3 typ, elias var så duktig så! så resten av helgen vart lugn och nu i veckan jobbar jag 6 av 7 och nästan lika så nästa vecka! Yeeey cash is king! nu ska jag göra frulle, hej!
 
bebis harry, ses snart! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Ameeh lägg av, det är bara din hjärna som får dig att tro att du trivs, egentlilgen vill du bara komma hem och vara med mig ;D <3

2012-10-24 @ 12:26:09
URL: http://tuhkanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0