the greatest thing you'll ever learn

ligger redan i sängen efter två långa dagar på jobbet! har även huvudvärk och halsont. :(  hoppas inte jag blir sjuk då jag har så mycket planerat nu när jag kommer hem till enköping.
Bio på torsdag med mamma, middag med mina gamla arbetskamrater+utgång på fredag, bröllop på lördag och fira farmor som fyllt 70år på sändag och måndag åka hem. ja en fullspäckad helg, så snälla gud låt mig få vara frisk!  har idag inhandlat lite till resan hem då jag kommer åka själv så måste jag ju ha nått att roa mig med! ser inte fram emot 5 timmar på ett tåg som dessutom går 06,25 från station här... men vad gör det när jag ska få träffa familj och vänner! :)  nej nu orkar jag inte skriva mer, slut på ord! Pusss
 
I love you mami! ♥

Kommentarer
Postat av: MaRRe

Du kan ju ringa vid lunchen idag idag idag

2012-11-16 @ 07:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0