Underbara december!

Idag har jag vart ledig så det vart en tur till nova för lite julshopping med Vera! Hittade inte så mycket, mest saker som jag själv ville ha, så köpte lite klappar till mig själv! ;)   ska strax käka lite mat hade jag tänkt, sen blir det att kolla lite Grey's, det är jag värd! sen imorgon är det jobb som gäller ända fram till tisdag nästa vecka!  Det gör inte så mycket att jag ska jobba mycke nu, för snart är jag ledig i två hela veckor för att vara med min undervara familj hemma i enköping! Saknar dom. ♥    Fast måste säga att jag trivs sjukt bra här nere, måste vart mitt bästa val i livet! Nya människor, nytt liv och nya utmaningar. Love it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0