yeye I'm back.

har bojjkottat bloggen lite, haft lite viktigare saker för mig ;)  har iaf fixat nytt jobb och sagt upp mig på Ikea så nu slipper jag pendal till västerås=as skönt!  så har jobbat ganska mycket osv. tänker inte berätta en bok om vad jag gjort den senaste tiden så jobb osv får räcka ;)   nu i helgen blir det min sista dag på Ikea, känns faktiskt lite sorgligt sådär!  trivdes mycke bra där.  iaf denna vecka blir ganska lugn på jobb fronten blir mycke annat, ska fixa lite till joachims b-day som är nu på söndag!  har dock fyra födelsedagar i min familj denna vecka så det är mycke och stå i nu! ;)   aja, nu ska jag strax lägga mig i sängen och kolla bridesmaids för imorn kl. 9 ringer klockan och då ska jag ut och springa innan jag ska träffa natta! :)  Pusss


v. 37
måndag: möte på first hotell med jobbet
tisdag: springa, träffa natta och kolla barca
onsdag: jobb 8-14  fira pappa som fyller år
torsdag: jobb 16-22
fredag: chillmode
lördag: sista dagen ikea 10.30-16, fira älskling
söndag: fira min syster, joachim och min brors pappa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0