I'm counting the days.

nu är det nattinatt för mig efter en trevlig dag med natta som det var hur kul som helst att träffa igen! imorn ringer klockan 6 så blir det jobb till 2 sen så ska jag faktiskt upp till stallet och rida lite tänkte jag! ska börja med det igen då det är jätte mysigt och bra träning! så måste säga att det är skönt att ha häst med mamma så man kan göra lite hur man vill. :)  kommer gissa på fin träningsvärk på torsdag då Lucky inte alls är en lätt häst att rida, krävs väldigt mycke kunskap och tränar man inte ofta är det lätt man kan tappa lite och jag framför allt tappar mitt tålamod som är ganska viktigt när man ska rida henne, så får se hur många vackra ord det är som kommer ur min mun imorn! :)  nej nu är det gunatt!
Jag och bebis som börjar bli gammal nu :(  haft henne sen 1999!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0