some people...

ligger fortfarande i sängen efter ha käkat frukost och kollat film här! ska strax hoppa in i duschen för att sedan förbereda mig för jobb!  bli ju att jobba natt idag med, hoppas inte jag kommer hem halv 4 denna gången också! imorn är jag iofs ledig ändå så det spelar ju inte så stor roll ;)  snart äntligen fredag, då är det löning, lunch med maria och endast 5timmars jobb, klagar inte :)  nej nu måste jag snabba på lite, skönt att chilla när man är klar ist!  Pusss

Min bebis


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag får också lön på fredag :) Måste se till att inte bränna upp allt innan vi ska till Lisa bara :P Du ska fortfarande med va? <3

2011-10-12 @ 21:05:32
URL: http://tuhkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0