ingen kan göra dina misstag åt dig.

måndag igen (eller aah tisdag.)  haha.  vart lite ändringar över helgen!  jobb till 20 i fredags, hem och färgade håret rött vart det! gillar det starkt och har alltid trivts i det!  sen somna vi typ as sent så gick upp halv 1 pålördagen och stressade sönder lite för att hinna med tåget som gick 13.50!  vi hann precis med det kosta oss 330kr.... till västerås liksom!  men men, lite snabb shopping sen käka vi på jensen's och sen lite bio på det! mötte upp madde som var hos lisa där det sedan vart lite fest!  mycke fylla men trevligt ändå att vara med vänner och komma bort från den här lilla skitstaden! tog bussen hem vid 2 och vi sov sedan till 2 dagen efter, skööönt!   var lite panik på jobbet då en tjej var sjuk så hoppade in och hjälpte till på stängning så 23-02 vart det jobb!!   idag hoppa jag in i 3 timmar lika så imorn p.g.a  möte, men jag klagar inte ;)  cash is king!
Nu är jag dock jätte trött så nu ska jag ta en cigg sen sova! Pussss


V.43

Måndag: 16-19
Tisdag: 13.45-17
Onsdag: 16-20
Torsdag:11-19
Fredag: Ledig
Lördag: 08.30-15
Söndag: 07.30-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0