we found love

fredagen var jätte mysig! annika och jag åkte till västerås vid 3 typ för att gå nån runda på stan! sen hem till pippi för att fixa sig lite och dricka lite!  vi pratar dock så mycke så vi fick hälla i oss våran dricka då vi skulle vidare till malou!  där bjöd hon på lite vin och massa mys och jag hjälpte henne med håret! sen drog vi vidare ut för att käka mat ( det godaste jag ätit på länge,bästa oxefilén)  och dricka en massa drinkar!  jag drack dock lite väl mycket haha. alla drinkar var så söta s¨då äre lätt att man dricker för mycke ;)  sen hem till molle mer alkohol sen drog vi vidare ut till pluto för en massa shots och dans!   var väl hemma vid halv 5 på natten?  däcka nästan på en gång och sen var jag däckad resten av helgen! haha. aldrig vart så bakfull.... aldrig mer sprit!  sen nu i veckan är det jobb som gäller bara och sen till helgen blir det en lugn helg med älskling! (:   nu ska jag hoppa in i duschen och dunka lite musik!  Pusss
mums!
morfar fyllde år i måndags så gjorde lite fint! :)  love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0