Love on top.

Min lediga dag vart väldigt hetsig måste jag säga!  vaknade redan vid 9 av mig själv då jag tok slockna igår ganska tidigt för att vara mig!  så gick upp och städa och fixa och kollade sedan nya DH avsnittet! sen ringde mamma och sa hon var sjuk så jag fick ta hästen idag, vi vart osams som vanligt!  ingen lätt häst må jag säga!  hon är en riktig bitch som är jävligt envis! så efter en halvtimmes tjafs gav jag upp! sen skynda jag mig för att sedan åka till farmor som fyller år idag! ♥  så fick massa fika och fick se bilder från när hon var i usa!  lite avis på henne, hon har fan vart i alla land som finns och vissa fler gånger också!! jag vill määä!  nu har jag nyss tvättat klart så ska sätta mig i soffan och invänta älskling som snart kommer hem från sthlm! imorn är det jobb som gäller, skön t!  Pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0