Bättre att hamna i en god trekant än en ond cirkel.

nu vart det måndag igen och jag är ledig! yeey. så idag ska jag ta mig en prommis, tvätta och sen kanske städa om jag pallar! haha  i helgen har jag iaf jobbat frukost men det gör inget den vart bra ändå!
I fredags jobbade jag 16-20 sen hem fort för att duscha och invänta kamilla, isabelle och emilia!  dom kom vi 9 så vi satt och drack, körde ölspel och sjöng!  sen gick vi till pulse där det var premiär kväll och det var smockat med folk!  visste inte ens att det fanns  så många i den här lilla staden! där inne vart det dans och träffa på massa folk, vissa ville man se och andra  inte!  var där tills stängning sen gick vi hem och jag somnade typ halv 4! klockan ringde halv 7 så det var bara kliva upp och jobba 07.30-16.00!
lördagen på jobbet var roligt! på max händer allt!  fläktsystemet gick sönder så det vart alldeles för varm i köket så det vart brandrisk så vi fick stänga ner max i 2 timmar!  det var synd att det hände men vi hade ändå så kul medans!!  på lördag kvällen sen gick jag på twilight med mamma! denn var mycket bra, älskar vampyrer!!  sedan när jag kom hem vart det att ligga i sängen och kolla klart dom sista avsnitten från Vampire Diaries! så nu måste jag vänta en månad innan nya avsnitt kommer ut!  hur ska jag klara mig utan the Salvatore brothers! :(
Söndagen vart det jobb 07.30-15.30! samma lika den dagen, det var en kul arbetsdag! sen cyklade jag hem och då vart det pizza mys, ljus tända och sen råkade jag slockna i soffan :P   vaknade lite senare och då vart det att gå i säng och kolla några andra serieavsnitt på datan och äta melon!    ja det var väl min helg typ det!  kängtar dock till min lediga helg! åååh!!!   Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0