you took my breath away och jag vill aldrig hämta den.

har sån sjuk träningsvärk helt galet. gjorde ca. 500 sit ups igår så min mage plus svanskota är helt död, sen hade vi även löpning på träningen = död tjej! ligger just nu i soffan med datan och lyssnar på sober och massa andra "rappare", var ju hundra dagar sen jag lyssna på det haha. svensk hip hop inte min grej längre liksom! ändå kan man låtarna fortfarande.. haha. ska gå ner med tvätt strax sen ska jag duscha och gå och handla och sen ikväll kommer madde! :) blir nog en mysig kväll!  skulle ju egentligen till sthlm men geson följde med ist. :)   sen btw. får kanske hem en hundvalp nästa vecka, en liten harry :D wiihoo, men vi får väl se hur det blir! :) Puss


Sabina :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0