"under the coconut tree you'll be chillin with me."

sitter nu här med ansiktsmask och vilar mina ben efter en dag i sthlm! vi vart lite sena då joachim sov bort halva dagen då vi somna typ 4 inatt efter ha vart på all in och sedan slutade vi hemma hos oss några stycken!  så jag vakna imorse vid halv 11 med bakfylla så chillade i sängen med att kolla runt på datan!  i sthlm var vi väl vid halv 5 typ?!  tog ju hur lång tid som helst att komma fram...  först beslutsångest på systemet sen köer som fan i sthlm. men jag hitta ganska mycke kläder, inte lika mycke som bebisen men han är ju galen när det gäller kläder.. haha.  jag hitta iaf min vita långklänning som jag ska ha imorn :D  så nu ska jag röka sen kolla film med älskling! :)  sup och svälj trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0