OH MY GOD, this is great!

såja tillbaka till bloggandet! den senaste tiden har jag inte direkt pallat lägga energi på blogg inlägg but now I'm back!  dom senaste veckorna har varit händelserika. har hunnit vara sjuk i en vecka medans som jag har internet shoppat, badat för första gången iår, hängt massor på all in (skönt att på mitt på stan, eh ja!) jobbat, utgång i västerås, skolavslutningar, gymmat, solat och kollat en massa o.c avsnitt och vart på bio och hängt lite i stan i affärerna och klart myst med min älskling!  tänkte lägga upp några bilder sen det är inte så många (sämst på att komma ihåg att ta kort!) tar det sen när jag pallar lägga in dom på datan ;)  snart närmar sig min semester och jag längtar galet efter den!!!  utlandsresa med mitt hjärta ♥  sen längtar jag självklart till midsommar som ska spenderas ute hos kamillas föräldrar med hela gänget, runt 20st blir vi och det kommer nog bli galet kul :D  kommer bli en minst 12timmars fylla haha. jobbigt?! nää..   ska även eventuellt tatuera mig nästa vecka :D äntligen säger jag bara, pratat om det sen jag var 13-14?!  men är man nålrädd så tar det tid att ta fram mod ;)   haha.      aja ska kolla ett avsnitt o.c nu tänkte jag lite trött efter vart uppe sen 5 imorse! nattinatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0