when to people love each other they don't look at each other; they look at the same direction.

Idag gick jag upp jaa lagom tid, kamilla ringde och fick upp mig! tog en prommis till komvux och snacka även lite skit som vanligt haha. sen traska jag upp till b-vreten, träffa natta på ica sen gick jag till min syrras skola och vänta på att hon skulle sluta, i typ en evighet men hitta ju några polare medans 3 tjejer på 7 år haha, men dom var så söta och snälla! :)  sen tog vi min cykel och traska hem till mig. sen har jag fixat hennes naglar sen käkat och myst framför tvn med handboll och hockey! strax tänkte jag fixa till mitt hår lite sen blir det nattinatt!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0