what goes around comes around, always.

bakfull och ganska nyvaken! hade en trevlig kväll igår hos millan, vart dock lite mycke rödvin och det mår man fan inte bra utav... ska strax röra mig ner till ica och köpa cola sen även nått att tugga på! sen ikväll blir det lite trevligheter hemma hos oss! får se vilka vi blir osv. jag är iaf supermegaglad att min nathalie ska komma hit!! hih. har saknat min sepepatte!!   sen så måste jag bara säga att alla som läser detta måste hålla tummarna för mig!! bara så ni vet ;) haha. nej nu måste jag köra igång, ganska mycke som ska fixas... Pussen



Kommentarer
Postat av: Natta

Kul och träffa dig min pingla:D Får vi göra om snart igen :D <3

2011-01-23 @ 16:00:28
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0