tonight we reach for the top.

igår var jag, älskling, ello och drillo på bio i västerås vi såg sanctum 3D. måste säga att 3D var ju inte så speciellt men kul att man ändå har sätt det. sen när vi kom hem kolla vi ytterligare en film men då somna jag i soffan och vart väckt vid 7 av älskling för att gå till sängen. imorse när jag vakna var jag först hundvakt sen vart det västerås med älskling för lite shopping och mat. :)  nu har jag nyss sagt hejdå till älskling som åkte tillbaka till västerås för att festa med sina polare där. jävla åkande dit :P haha. jag själv sitter och väntar på att kamilla ska komma för att fixa oss lite sen kommer även jossan! :)  sen blir det alkohol och mys så får vi se vad kvällen tar oss! :)  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0