sometimes

ibland har jag den där sjuka drömmen att jag är i thailand och bara saknar dig. jag vrider och vänder på mig i sömnen så mycket att jag vaknar till men snabbt somnar jag in i samma dröm igen. det känns då som om jag är så ensam och har ingen att vända mig till. jag är där nere med min familj i strålande sol, och jag borde då vara glad med tanke på kylan som är nu. men jag kan bara inte sluta sakna dig. jag har den där längtan att jag bara vill åka hem och spendera resten av mitt liv med dig, men det finns inget flyg hem. förstår inte vad jag får denna dröm ifrån, har haft den nu sen i augusti och blir inte av med den. jag bara hatar den där känslan man då får om natten den känns så verklig. och det värsta jag vet det är att känna sig övergiven och helt lost och det är precis den känslan jag får i min dröm, så sedan varje gång jag haft den så känns hela dagen helt konstigt. hade drömmen inatt så nu tar jag mig en lång prommis med musik i öronen, det jag gillar mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0