you shoot me down, but I get up. I'm bulletproof, nothing to lose

redan torsdag och jag gillar det så mycket!!!  Nyss vaknat då jag vänt om dygnet, men jag jobbade ju som sagt natt i tisdags och kom hem halv 5 på morgonen så inte konstigt! haha. lätt det blir sent när man jobbar med lollo, vi båda pratar ju sönder varandras öron!  så igår sov jag till typ 4?! så tyckte jag var riktigt duktig som redan är vaken vid 1 ;)  Idag blir det iaf jobb 17-22 riktigt skönt pass sådär!  och imorn jobbar jag 15-20 och sen tar jag helg!! wiihoooo!  nej nu ska jag kolla true blood, nästa serie jag har börjat nöta! har ju kollat alla avsnitt med vampire diaries ju, saknar mina salvatore bröder!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0