when it gets hard, you gotta stay strong when everyone wants you to fail.

har nyss vart och jobbat typ sådär 2 timmar och även käkat frulle med madde på tammefors det vart en skagenmacka muuums! nu ska jag hoppa in i duschen för idag ska jag åka med mami till uppsala för lite shopping och även träffa mormor!  ikväll blir det bara chill för imorn ska jag upp 6 på en lördag för att jobba på ikea, inte alls sugen sådär på valborg... men cash is king! måste bara säga att jag vart jätte nöjd med min nya hårfärg som just nu är lite mer ljusbrun, känns mer naturligt då liksom! så nu ska jag ta en dusch och se hur mycket som försvinner av färgen! aja bara massa onödigt skit nu. pusss

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare!

<3

2011-05-01 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0