you are the best thing I ever known

Igår vart det heldag med älskling för vi båda var lediga! :) först när vi vakna så städa vi hela lägenheten, vart asfint sen bar vi av till ikea!! :D  jag älskar ikea man får så mycke ideér då, så nu längtar jag galet efter en större lägenhet som man bara kan fixa till!! iaf vi kom hem med massa fina saker så lägenheten är jätte fin, nu är det bara några små saker kvar sen är allt done! :)  jag fixade även så vi köte blommor ;) haha, jag älskar blommor vet inte riktikgt varför egentligen med tanke på att jag kan fan inte ta hand om dom :P  haha. när vi kom hem så fixade vi med allt som handlats jag tog några glas vin, dock så somna jag vid halv 1 :P vart väckt vid 2 så då vart det donken och älskling hade gjort allt så fint! :) somna vid halv 8 imorse så nu kan man säga att man är sliten!!
Idag ska vi hem till pappa, min syster ska firas så idag blir det smörgåstårta muums! sen ikv ska vi hem till elias för att få lite alkoholhalt! så den här helgen ser kanon ut (Y)  nu blir det iaf dusch och fix! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0