you are like a drug to me

Imorse vart det uppstigning redan 05.15 för att jag skulle flytta joachim's bil till stora parkeringen och han ville inte få böter så då vart det tidigt för mig. hade tänkt ta en morgon promenix men fy vad kallt det var så gick in på en gång!! la mig framför datan och kolla runt lite på bloggar osv. somna dock vid datan...  vaknade vid 12 då jag hoppa in i duschen och sedan plugga jag lite teori. vid halv 3 mötte jag upp mamma på stan för lite kaffe och shopping!  jag köpte en kalender, knallrosa nagellack och även en svart jätte fin bh, hade sån tur för dom hade 75c på lagret lucky me!!  mamma shoppa även loss som vanligt nuförtiden! haha. mötte även jossan på stan, miss you hun!! sen gick jag hemmåt för att städa lägenheten och även laga mat för när joachim kom hem så tyckte jag maten skulle vara klar så vi skulle hinna gjort allt till fotbollen hihi. så jag gjorde det så fint här hemma! (:  så ikv har det blivit fotboll plus att jag kolla idol på tv4play! strax ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt för en prommis sen fixa en massa på stan, har många födelsedagar på gång sen vid 4 träffa jossan för kaffe och solning! wiiii.
nu ska jag ta och tvätta av sminket ta lite maryK sedan blir det att sussa för min del! Nattinatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0