ny vecka, nya tag

helgen har varit både upp och ner! i fredags var jag först hos millan och färga hennes hår, sen kom adam så vi började dricka lite för att sedan gå hem till joachim/mig för att fortsätta! där var det korvfest på högnivå så jag och millan vi festa lite för oss själva ;) haha. sen vart det shots och ölspel sen var vi alla igång. det var hur kul som helst så länge det vara! somna vid 2kanske?
På lördagen vakna jag vid 9 redan sen började mitt maraton till toan som vanligt... när jag piggnade till så började vi städa för fan så det såg ut, usch!! glassplitter här och där, över över hela bordet spillt lite överrallt och en jävla massa flaskor osv. så det vart så fint när allt var bort städat!:) på kvällen käka vi tacos och kolla fotboll och film men jag somna hihi.  söndagen vart lugn den med. började känna mig lite sjuk :(  kollade lite idol som jag missat sen gick jag och joachim hem till min mamma för vi ska bo där i en vecka nu och vara hundvakt för mamma är i cypern!! LYLLO!  vi kollade även en läskig film "case39" jag hatar sånna filmer blir så rädd, sen när man har en pojkvän som älskar att skrämma mig :P men annars så var den bra!!
Idag vakna jag upp med 39 i feber kul att man då har tvätt och städ att göra plus en hund och häst att ta hand om (Y) FY VAD JOBBIGT! men jag gört ändå ;)  nej nu är en maskin klar. CIAO BELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0