Josefin Jonsson

Var bara tvungen att slänga ut detta inlägg innan sovdags.
Jossan och jag har vart vänner sen vi båda gick på mellanstadiet. en vänskap som alltid håller i sig. vi umgicks mycke på högstadiet dock mindre på gymnasiet då vi gick olika linjer då vi innan gick i samma klass!  men det spelar ingen roll om vi ses ofta för varje gång vi ses är vi som om vi träffas varje dag. vi skrattar galet men vi finns även för varann i mer allvarliga situationer. jag vet att jossan alltid finns om jag behöver prata osv.  och jag finns alltid för henne i vått och tort. Hon är min äldsta vän och jag älskar henne så!!  vi har gjort det sjukaste sakerna tsm, hittat på massor utav bus hihi. vi är dom 2 blondinerna som älskar rosa ;) ja hon är min tvillingsjäl, hihi jag hon är ju tvilling dessutom ;) hähä.  Jag älskar dig min vän!  ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Men hjärtat då, vad söt du är. Och jag kan inte göra annat än att hålla med dig om allt du säger.



Forever and ever <3

2010-09-09 @ 18:15:29
URL: http://joseefiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0