I'm a happy bitch

Har nyss typ kommit hem från en natt prommis, gör allt för att fördriva tiden tills joachim kommer hem :P var dock lite läskigt så här på natten, det har blivit så mörkt ut nu :O kallt dessutom, sommaren är verkligen slut :(
Idag har jag även tagit en tripp till västerås med jossan sen haft hoppträning, och jävlar vad bra det gick, har en duktig polle hähä. så när jag kom hem vid halv 10 var jag galet slut puuh. tänkte slagga men julia hade frågat om jag kunde bleka hennes hår och klart kan jag det!! så hon gjorde mig sällskap ikv :)  sen när hon skulle gå så hade jag piggnat till :( så nu är jag jävligt seg :P  och imorron ringer klockan 9, hur ska detta gå ;) nej nu ska jag se lite idol eftersom jag missa det! hihi PUSS
Dagens:

Humör: Upp och ner
Klädstil: mjukis och hästkläder
Köp: massa skoooor :D
Längtan: min mobil och joachim
Saknad: Farfar
Roligaste: Mitt cowboy intro HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0