you are so beautiful in every way

oooh boy säger jag bara! Idag vart det uppstigning halv 7! väntade på att mamma skulle komma med harry så vi kunde ta en morgon prommis! var ute i 45min hur kallt som helst. när jag kom hem kröp jag ner i soffan med filten och vad händer, jo chefen behövde mig på jobbet så det var bara att klä på sig ta med mig harry och gå upp till jobbet, och det är en bit dit lite längre bort en s1. puuh. sen massa stress på jobbet, hoppa över lunchen för att ta ut harry sen mera jobb och sen gå hela vägen från jobbet och hem. väl hemma så beställde jag snabbt hem lite kläder för att sedan cykla upp till stallet, och ja det är en bra bit dit med! red ut först sedan körde jag lite markarbete och det är fan mycke träning med att rida! sen cykla hem i mörka natten och när jag kom hem dog jag!! käkade god mat med älskling och snart ska jag ta mig en dusch för att sedan slänga mig i säng för imorn är det uppstigning halv 7 igen! kommer iaf sova som en gud inatt (Y)
morgondagen måste gå fort för imorn kväll ska jag och älskling kolla lägenhet hihi. nej nu dusch! Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0