until the end of time

ååh idag är jag på super bra humör, eller aah det är jag väl jämt, är en glad prick ;)  men mest idag!! vaknade på helt rätt sida pigg och glad. mamma lämna harry till mig vid 7, som varje morgon eftersom harry är en del av mitt jobb :P  sen har jag städat fixat frillen och umgått med jossan, en kanon dag! var även ute och gick med harry! snart kommer älskling och då blir det fotbolls tittande och mys! intrnet hemma har dock dött så är hos mami nu. inte alls glad över det.. men vi ska fixa nytt!  btw längtar tills på tors då blir det lägenhetstittande hihi. nu ska jag kila! Tjing




Kommentarer
Postat av: Pellenelly

Great site keep up the good work

2011-05-19 @ 15:23:19
URL: http://pellenelly.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0