Dröm om morgondagen, Minns gårdagen, Lev idag.

ååh jag är så himla glad. allt bara flyter på och ibland tror jag till och med att det är en dröm! jag jobbar, umgås med underbara vänner, har världens bästa pojkvän som älskar mig mest av allt och snart den finaste lägenheten mitt i stan! jag är så lycklig, och inget absolut inget utav detta hade hänt eller känts om inte jag hade min joachim! du gör mig så hel. du får mig att kännas speciell och jag älskar dig så. du och jag tills dagen då jag dör! Inget absolut INGET kan ta detta ifrån oss.
låten som får mig att tänka på dig, och jag kan lyssna på den tusen gånger om! kommer så väl ihåg första gången jag var hos dig, det här var den första låten som du dansa sådär porrigt som du kan till ;)
jag älskar våra dagar, våra minnen, allt som är vårt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0