together we’ll live forever, we found the youth fountain, our love is crazy

godmorgon! (:
har precis hämtat harry och ska snart gå tusen mil... eller aah minst en mil iaf eftersom jag måste hjälpa mamma med en sak i stallet så ska gå upp dit med harry?!? det är hur långt bort som helst...
Men jag är glad iaf att jag får motion, för det behöver jag verkligen!! har börjat röra på mig sjukt mycke och det är jävligt skönt eftersom jag ej vill bli fet, skulle aldrig tillåta mig det.
idag kommer mina kläder fick sms om det ska bli kul! igår kom mina skor och jag dör för dom! kläder och skor gör en på ett sånt bra humör, alla tjejer behöver det liksom ;)  har funderat på om man ska börja fixa med julklappar snart, usch hatar sånt för jag är urkass på att komma på nått att köpa.. men det blir alltid bra tillslut :D
sen btw. idag är det bara ett halvår kvar tills jag fyller år igen! tiden går så sjukt snabbt hinner inte med alls.. haha. snart är jag väl 30 och sitter med 2 skrikande ungar och fattar inget hur allt hände. hahaha. aja. nu ska jag käka frulle (ett glas juice) och kolla the hills innan man ska ut i kylan igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0