things about me

5 saker jag älskar:
  • min pojkvän
  • mina vänner och familj
  • skor/kläder
  • värme
  • att sjunga
5 saker om mig:
  • jag har inga hel syskon
  • jag ser alltid det goda i människor
  • ridit sen jag var 4
  • har jätte dryg humor jag tycker dock den är as bra ;)
  • är väldigt kort med ser det bara som en fördel.
5 saker jag oftast får komplimanger för:
  • mina ögon
  • min rumpa
  • mina tuttar
  • att jag alltid är glad
  • att jag sjunger bra
5 saker jag inte kan leva utan:
  • nära och kära
  • cigg
  • cola
  • kärlek
  • min hårborste
5 dåliga vanor:
  • röker för mycket
  • drar alltid ut på tiden
  • knäcker höfterna
  • för mycke cola
  • sätter för hög press på mig själv

har man tråkigt så har man ;) nu ska jag gå och sola efter min 1 ½ timmes promenad jag nyss tog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0