inte långt kvar nu...

helgen var kanon! hos kamilla hade vi det hur kul som helst och packat med folk var det också, 23 tjejer i en ganska liten lägenhet = awesome!! hos kamilla drack vi körde spel och hade det trevligt. sen vid 12 vart det joar där det var mycke småbarn men hade kul ändå! gick dock hem ganska tidigt typ halv 2 för så kul var det inte i längden :P  mådde hyffsat bra på lördagen, sköönt!! på kvällen gick jag och joachim på bio, vi såg "Due Date" och den var sjukt kul!! sen efter det gick vi hem och myste i soffan :)  idag har jag vart hos min farmor för hon fyller år och även firat pappa på "farsdag" :) så det blir en lugn söndag. ska strax kolla lite the hills innan älskling kommer hem hihi. passar på när han är borta hähä. nej nu pallar jag inte mer. haha! Tack för en grym helg! Pusss





Btw. Natta är SNYGGAST!!

Kommentarer
Postat av: Natta

HAHAHA fy fan vilken bild asså;)

2010-11-14 @ 19:33:43
Postat av: alexandra

bäst ju :D

2010-11-14 @ 21:51:17
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0