Baby, I'ma be there, you know I'ma be there.

kvällen igår var helt kanon! började hemma hos millan, only girls och massa skitsnack och dricka som det ska vara! fast var lite sorgligt med tanke på att nästa gång vi alla är tsm igen är om 4 månader :( men jag hoppas dom får det bra där nere! men iaf. vi drog ner till joar runt 12 där det ändå var ganska mycke folk för att vara mitt i månaden. vi dansa massor och jag träffa på en massa folk som jag inte träffat på ett tag, mycket kul!!! :D  mest roligt att jag träffa min veronica! :)   sen så vid halv kvart i 3 drog jag och älskling hem! vi fastna hos hans mamma ett tag så var inte hemma förrän halv 4!!
vakna imorse pigg och glad! älskar att vakna upp och inte vara bakis hähä.  älskling åkte iväg för att kolla fotboll så jag funderar nu på att ta mig en prommis i det "varma" vädret och sedan sola! är ju typ besatt utav att sola ;) haha. sen ikväll ska jag vara med min älskling Joachim! :) nej nu ska jag kila tvätta bort sminket osv ;D Puss

Yesterday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0