are you just gonna stand there and watch me burn?

äntligen fredag!! ska strax klä på mig och rulla ner till systemet för att inhandla lite gött!!  sen ska jag hem och städa kuuul... men det gör inget för kvällen blir ju rolig så då kan man göra det tråkiga innan ;)  iaf ikväll ska jag hem till kamilla som en avslutningskväll för hon och linda åker ju till thailand och är borta i ca.4 månader :( kommer kännas sjukt tomt utan dom två!! så på ett sätt kommer det vara lite sorligt ikväll också...  iaf jag ska ha mina nya kläder idag för jag hämta ut dom igår wihoo :D  tröjjan var väl lite stor men köpte en small för jag tyckte den skulle vara lite stor men det hade jag ej behövt märkte jag :P aja, jag pallar inte lämna tillbaka haha, det går bra ändå :D knäpp som jag är så funderar jag på om man ska sola?! har blivit nörd på det där....   en sak är väldigt knäppt bara, att varje morgon har jag så sjukt ont i min tå?! helt knäppt kan knappt gå på den... börjar bli tokig på det nu, det har vart så ett tag nu... och ibland går det inte ens över så idag blir det inga high heels! nej nu ska jag snabbt lägga en ansiktsmask för att rengöra lite :) kanske kolla the hills också hihi. Pusss



kanske ska ha lite orange på mig idag? dock inte i håret som på bilden haha


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, aa visst du, det kan du glömma. Lucia = inte min grej :P



Jaaahaaaaahaaaa, nästa gång, då jävlar blir det all in ;)

2010-11-19 @ 11:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0