sick and tired of being sick and tired.

har äntligen piggnat till efter en jobbig helg med bakfylla och dåligt humör. valborg var riktigt roligt. vi var hemma hos linda och grillade och hade femkamp som mitt lag självklart vann ;) mitt vinnarhuvud är inte att leka med ;) hahah. sen efter vinsten så vart det massa alkohol och roliga spel. suck and blow och grejer awesome!!! haha. sen vid 12 kom madde min lilla Po!! vi skulle dra oss ner mot joar men madde kom inte in så då hängde vi lite utanför med trevliga människor! sen vid 2 vart jag lite dålig efter all alkohol så jag gick hem och mådde inte alls så bra :P  men jag som är så envis spydde och gick sedan vidare! hahah. dagen efter vart en mycke jobbig dag jag och hinken var homisar i många timmar men tillslut vart det okej så då åkte jag med joachim till barkarby för han skulle shoppa tv. men han kom hem tomhänt men max fick vi i oss :D  sen vart det en chill kväll! även söndagen vart en lugn dag.

nu så har jag nyss vaknat och ska strax dra mig hemåt för att duscha och sedan ta en powerwalk och köpa mig lite hårfärg! känns som en bra dag!!! :) kanske sola också! nej nu ska jag röra på fläsket! Pusss


Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

Är Joachim din nya kille nu....

Du verkar byta lite tvärt?? haha

2010-05-03 @ 23:36:42
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0