'nothing without you

Igår vart jag firad av pappa och hans familj. det var jätte trevligt! vi åt god mat och god efterrätt som jag bakat, cheescake muums!  fick jätte fina presenter en ny kamera, en rosa ;) sen pengar och även två flaskor vin designat efter ed hardy, as najsa!! så jag vart mycket glad!!  umgicks med familjen spelade massa spel osv. nästan hela kvällen sen låna jag kristina's cykel för att cykla till joachim! vi träffade elias och basta osv. var väl hemma vid 3? 
Idag har jag mest chillat. eftersom jag sett alla säsonger desperate och OTH så har jag nu börjat på gossip girl, har ju läst böckerna så tänkte det kunde vara kul att se serien också ;)  så just nu är jag på avsnitt 10, såg 3 idag. har en liten paus nu så jag lyssnar musik och städar!  ikväll blir det lugnt, film osv. nu ska jag kila! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0