ß㚆∂ ♥

Var länge sen jag skrev men har haft en vecka med fullrulle!! Frida bodde hos mig hela veckan och det var jätte mysigt att träffa min lilla göteborgare! :) i tisdags fyllde jag 20 så har vart systemet och massa alkohol, I lööve it! har jobbat mycket också, lite synd nu när frida var uppe men cash är alltid bra ;)  I lördags var det min 20års fest och vi höll till hemma hos mig, det vart full lägenhet med massa olika människor, trevligt vare!!  t o m mamma var kvar en bra stund och "festa" med oss. hahaha. sen vid 12 typ drog vi ner på joar för att parta vidare men det var heeelt dött typ. så det vart inte så lång varit för mig, men det var nog bara bra det hade druckit ganska mycket och mådde sådär :P  gick hem till joachim's mamma där jag först decka i bastun och sedan badkaret!? haha jag var ganska sliten om man säger så.. hahah. söndagen vart lugn med mys och film! lite väl läskig film för min del... sen när jochim gillar att skrämma upp än mer inte okej!! 
Idag är det min "städ" dag så jag har diskat, damsugit osv. snart ska jag även tvätta! Bra tjej!! sen mot kvällen blir det att ta en prommis! det var min vecka kortfattat orka skriva en bok ;)
Tack alla för att ni gjorde min födelsedag/födelsedagsfest kanon, och även för alla fina presenter! ♥


JoachimAlexandra





Kommentarer
Postat av: Madde

:) Så söt! Hittade kameran under alla kläder ;) Laddar upp dom på fb sen :) <3

2010-05-25 @ 20:43:48
Postat av: Anonym

gud vad bra, jag leta hemma och vart jätte nervös att nån skulle snott den :P hehe. ja vill gärna se lite bilder :D hihi. får ses nån dag tycker jag! kanske fredag? <3

2010-05-25 @ 22:10:14
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: alexandra

gud vad bra! som jag letat, var rädd att nån skulle snott den :P hehe. ja kul och se lite bilder höhö! ta ses nåndag tycker jag, vad sägs om fredag? <3

2010-05-25 @ 22:12:21
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, jag blev också skitnervös när Emil frågade efter den, men det var ju lugnt :) Ja absolu, fredag blir lite svårt, då befinner är vi i Knussby och härjar men lördag kanske, då är vi här igen? <3

2010-05-26 @ 21:26:53
Postat av: Anonym

tur att du hitta den då ;D hehe. men hör av dig på lördag så får vi se :D <3

2010-05-27 @ 16:45:54
Postat av: Anonym

:´)

2010-06-14 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0