; allt var svävande men nu så ser jag klart.

igår vart det jobb en timma bara. var så lugnt på stan så vi stängde! efter jobbet solade jag och köpte silver schampoo för vill inte vara en guling längre :P haha. sen så senare på kvällen åkte vi och handla. lasagne stod på scheemat och jag skulle laga den :O  hur skulle det gå till, jo jag brände såsen så mamma vart tokig för hennes "fina" plattor kunde ju bli förstörda. sen gjorde jag för lite sås så fick göra mer, det tog tid som fan. så vid 11 igår serverades lasagnen! hahah, men god var den tycker jag iaf :D hihi.  Idag ska jag träffa madde, jag ska klippa henne och hon ska få det bästa att göra, hon ska slinga mitt hår! :) höhö.  sen så kan jag fan inte göra nå mer med mitt hår det kommer gå av eller nått!! är lite rädd för det faktiskt!!  sen så får alla som känner mig hålla hårt i mig sen och verkligen säga att jag inte får bli brunett igen! haha. för om jag färgar mitt hår brunt så blir jag nya britney!  nej nu ska jag hoppa in i duschen, kanske äta lite lasagne?! :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0