why do I do that to myself?

ligger hemma i sängen just nu och bara tycker synd om mig själv. har ont i halsen, är snorig och kan inte andas! är hur hungrig som helst, kul att man inte känner nån smak! är ganska less på life just nu alltså!! skulle behöva nån som får mig på bättre humör. funderar starkt på att kolla fjorton suger, den filmen är as-bra!  men jag måste äta och röka för den delen också för inga cigg har jag heller :(  gaaaaah hatar denna dagen just nu! det värsta är nog förkylningen, vart lite mycke i ishallen med K och sääbs tror jag :P hehe. nej nu ska jag skrika lite på mamma för hon får fixa mat till mig nu tycker jag! PUSS




Σ 'αγαπώ, αλλά κάνουμε με αγαπάτε;

Kommentarer
Postat av: sebbee-

Jag ska nog få dig på bättre humör darling;> kommer ikväll ju :O

2010-03-18 @ 14:52:31
Postat av: Anonym

wiihooo längtar!! (A)

2010-03-18 @ 14:56:37
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0