' I used to dream about this time

Har vart en båda bra och dålig helg. det som är det bästa är att flytten nu är helt klar så nu bor man mitt på stan, as-skönt!! i fredags var jag ute med min mamma och hennes vänner och käka och drack lite vin, var mycket trevligt!! Love u mum :*  sen på kvällen vid 10 drog mamma hem till landet för hon och bror flyttar på onsdag! så då låg jag själv och kolla lite på tvn, såg en asbra film, tycker jag iaf! ;)  sen så kom sebs och gjorde mig sällskap sådär första natten! ;)  sen igår vart det först jobb med mina favorit bröder. sen vid 7 så kom maggan hem till mig och vi fixade oss osv. sen vart det utgång med Alex.  Kvällen var både asbra och sääämst!!  men jag slänger bort det dåliga och tänker på det bra!!  det var iaf kul att både phille och alex var i stan igår!! :)  höhö. sen iaf vid stägning gick jag och natta upp på stan, vi skulle göra sällskap för jag skulle upp till älskling men det vart inte dirket hem det vart några stopp påvägen :P men som vanligt! hahah..   Idag så blir det hockey med syster sen myskväll med älskpälsk!!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0