It's like we never were apart

Helgen började ju sådär bra! igår när jag vakna hade jag så ont i käken att jag inte visste vad så det var bara att boka tid hos läkaren. så halv 8 på kvällen hade jag tid på sjukhuset. fick ta lite stick i fingret och dom kände runt i munnen ont som fan gjorde det när jag vart tvungen att gapa. och det var en inflamation i käken så jag fick antibiotika och jag har blivit hur trött som helst utav det! :(  så jag är seg haft feber och antibiotikan börjar aldrig hjälpa så mår piss!!! så idag ska jag bara ligga i soffan och tycka synd om mig. så imorn när jag vaknar så hoppas jag på att smärtan är helt borta! nej nu ska jag äta lite soppa det som går bäst nu.. haha usch! Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0