you catch me everytime I fall

har inte skrivit på mycket länge så nu kommer min bok! haha.
Göteborgsresan var mycket trevlig. det var fest, sol och liseberg! vart mycket shopping också så köpte kläder för några tusen. :P  så resan var kanon!!!  sen när jag kom hem har jag jobbat, solat och badat osv. njuter av värmen till max!! man vet ju aldrig hur länge man har den kvar!
gatufesten var okej. jag jobbade och körde mat osv dit eftersom wendy's hade stånd där! så när väl fredagen kom och det var fest så var jag hur taggad som helst men ändå heelt död i kroppen!  vi var ett helt gäng nere på innergården vid mig och K. vi grillade spelade kubb och drack en massa! det var mycket skojsigt! vid halv 12 gick vi ner på gatufesten, jag hade som tur att jag kom in gratis för att vi hade stånd där, för jag tycker inte att det var så kul att det var värt dom där pengarna :P  vi kolla hoffmaistro, träffa min kusin som heelt galet bar upp mig så jag nästan visade rumpan :P hahah galet! sen köpte dricka sen vid 4 typ var jag och mike typ hemma!

uppgång på lördagen för att vara på fiket och förbereda, sliten som få men det gick bra ändå! :) jobbade så jag var hemma vid 5. kolla argentina matchen grät lite var lite sur sen spela jag lite cs med brorsan haha, askul ju så nu är man pro ;) haha, sen cykla jag och mike hem till honom för att dricka lite och spela spel. sen gick vi ner på gatufesten men var inte där för länge, käka langos och var sedan hemma vid typ 2-3? nått sånt!  sen hela söndagen var jag bara med mike. vi spelade minigolf, colla min syster's final i globalcup och vi gick även och åt en pizza! hihi. på kvällen kollade vi film och åt olika ostar! mumsigt!  sen igår var jag med millan vi drack lite vin och bara hade det trevligt! :)

Samma idag, jag har vart med K och Isabelle vi har solat och snart kommer mike hit och vi ska kolla fotboll! sen kanske en kvällspromenad! :)  tjiiiiiiiingen

"en bild säger mer än tusen ord"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0