I want you're heart forever

Idag vart det en tripp till bresse med älskling. vi var inte där länge alls för vi skulle ha harry. när vi kom hem laga vi mat tsm hur gott som helst vart det!! :)  sen så duscha vi, man är ju tvungen att svalka sig hela tiden :P  sen så kom min syster hit så vi kolla lite film! sen kolla vi självklart matchen och ooouff vad den var spännande, kunde inte kolla ibland :P  Jag höll klart på spanien, mitt argentina åkte ju ut så då vart det spaninen ist ;)  och klart dom vann!! wiihooo. sen efter matchen tog jag och mike en prommis med harry sedan fortsatte vi filmen med chirre och dirre!  mamma och bror kom hem för en stund sen så strax ska jag och mike cykla hem till han :)  hihi. trött som en apa!  bjuder på en bild jag gjorde nyss, höhö. bilder från dagen! tjiiingen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0