Can we pretend that airplanes In the night sky are like shooting stars?

idag har jag solat en stund sen gav jag upp för det var tråkigt så jag gick upp och började städa micaels rum det var massor av skit där! så nu har jag slängt allt gammalt och även hittat lite kul! som t.ex foton på oss som jag och hans mamma tagit på oss från förra året som gullungen sparat! han saknade allt mig lite väl mycket ;)  sen har jag slängt massa i tvätten osv. så nu är det snart toppskick där inne! just nu sitter jag hemma och lyssnar på skön musik! ska snart hoppa in i duschen för att sedan ha film kväll med familjen! :) imorn är det fredag och jag ska vara hundvakt :O inte alls kul... skulle egentligen ut till kalkbrottet med K och kompani, men icke sa nicke!!  så det blir nog visst en lugn helg, men det är skönt det! imorn är det även min niiin's sista arbetsdag, så sen har han semester!! :D  så vi får se vad vi ska hitta på! vi ska iaf till finland den 19:juli! :) myys. nej nu ska jag hoppa in i duschen! Tjiiiiing

jag och ninen min student 2009 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0